Кодекс честі педагогічного працівника Старокорецької початкової школи
- Я за школу, де цінується Особистість. Прагну до виховання в кожному здобувачеві освіти особистості Благородної та Великодушної, людини культури, героя духу, громадянина Землі, патріота своєї Батьківщини.
- Намагаюся бачити не в цілому клас, а кожного учня (вихованця), розумію його настрій, психологічний і фізичний стан. Постійно шукаю в кожному індивідуальні багатства його душі, спираюся на них, розвиваю їх.
- Вірю у безмежні можливості кожної дитини і в те, що вона несе в собі свій шлях, власну місію. Ця віра є джерелом для моєї оптимістичної та творчої професійної діяльності.
- Вселяю в дітей віру в свої здібності, даю їм змогу пережити радість пізнання.
- Допомагаю кожному досягти успіху, розкрити в собі здібності й таланти.
- Я за культ Знань, але він не може перекривати культ Совісті.
- У кожного педагога свій предмет. Але наш спільний, основний предмет – Моральність.
- Наші спільні правила: пошана і довіра до дітей, довіра і пошана до педагога.
- Поважаю права дітей. Об’єктивно ставлюся до всіх.
- Не ображаю та не принижую учня (вихованця).
- Діти не повинні чути: вчитель (вихователь) завжди правий; діти повинні бачити: вчитель (вихователь) завжди правий.
- Школа врятує Інтелігентність. (Інтелігентність – це творчий інтелект вчителя (вихователя) плюс висока моральність.)
- Пам’ятаю, що у педагога повинно бути гідне все: «й обличчя, і одяг, і душа, і думки» (А. Чехов) та правильність «вишуканої мови» (І. Бунін).
- Я за Творчість. Творчими можуть бути всі, окрім лінивих.
- Маю свій особистий стиль і намагаюся, щоб кожен урок (кожне заняття) не був (було) схожим на інший(-е).
- Не констатую: «Учень (вихованець) нічого не знає», а навчаю його.
- Вимогливий(-а) не лише до дітей, але й до себе.
- Що б не сталося, винувату дитину можна або зрозуміти, або виправдати, або пробачити.
- Вчу виховувати самих себе.
- Люблю життя, яким воно є, і навчаю цієї любові дітей.
- Люблю дітей щиро, віддано, без умовностей; мудра любов до кожної дитини супроводжує всі педагогічні діяння вчителя (вихователя).
- Найцікавіше в моїй роботі – діти, найцінніше – їх любов і довіра.
- Залучаю батьків до участі в організації життя їхніх дітей, роблю свій педагогічний процес відкритим для них.
- Поважаю та розвиваю традиції школи.
- Радію успіхам своїх колег.
- Систематично знайомлюся з педагогічними інноваціями та впроваджую їх у життя.
- Постійно підвищую свою педагогічну майстерність.
- Вдосконалюю себе як особистість.
Коментарi