Засідання педагогічної ради № 3

03 січня 2020 року відбулося засідання педагогічної ради, на якому розглянули такі питання:

  1. Система оцінювання в Новій українській школі.
  2. Сутність та сучасний підхід до практики оцінювання.
  3. Практичні аспекти сучасного оцінювання.
  4. Вимоги до контролю та оцінювання учнів початкової школи.
  5. Затвердження методичних матеріалів на районний конкурс-ярмарок педагогічної творчості.
  6. Затвердження Положення закладу про академічну доброчесність.
  7. Затвердження Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.
  8. Затвердження плану заходів, спрямованого на запобігання протидії булінгу.
  9. Про виконання рішень попередніх педрад.

Всі деталі у протоколі.

Педагогічна рада-тренінг
"Сучасний учитель на шляху до вдосконалення"

Під час осінніх канікул педагоги закладу не марнували час, вони зустрілися на педагогічній раді-тренінгу «Сучасний учитель на шляху до вдосконалення» 28 жовтня 2019 року. Девізом зустрічі стали слова Сократа: «Неможливо жити краще, ніж проводячи життя в прагненні стати досконалішим. Хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе».

Метою тренінгу були такі завдання:

  • сприяти активізації творчого потенціалу кожного учасника педради;
  • стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень;
  • сприяти формуванню комунікативних умінь і навичок методичної діяльності.

Тренінг провели психолог Павловська Світлана Сергіївна та заступник директора Савчук Ганна Анатоліївна. Їх завданням було:

  • сформувати вміння командної взаємодії;
  • допомогти в організації професійного самовдосконалення й самоосвіти.

Багато позитивних емоцій викликало в учасників тренінгу завдання «Напиши оголошення». Ведучий запропонував командам скласти оголошення на тему «У школі є вакансія вчителя. Кваліфікаційні вимоги:...». Педагоги проявляли масу цікавих форм та оформляли їх у гумористичній формі. Активно працювали в команді, проявляли фантазію та творчість.

/Files/images/DSCN5584.JPG /Files/images/DSCN5596.JPG

Як стати гарним учителем? Що для цього потрібно? Талант? Можливо, й талант. Мистецтво? Так, і мистецтво. Майстерність? І майстерність також. Усе це правильно. Але й майстерність, і талант – це на 99% наслідки наполегливої праці. І головне – праці раціональної, що допомагає запобігти витраті часу і бере з педагогічного досвіду головне, суттєве.

У процесі роботи члени педагогічної ради виконали вправи «Казковий вернісаж», «Портрет ідеального вчителя», «Зворотній зв'язок». Ведучі тренінгу дякували педагогам за сумлінну працю, відкритість, творчість.

/Files/images/DSCN5597.JPG /Files/images/DSCN5601.JPG /Files/images/DSCN5598.JPG /Files/images/DSCN5592.JPG

Рішення педагогічної ради:

  1. Забезпечити самостійний вибір педагогами теми самоосвітньої діяльності та форм її реалізації, виходячи з науково-методичної проблеми закладу.
  2. З метою підвищення професійної компетентності вчителів і забезпечення ефективності освітнього процесу продовжити активну роботу з розв’язання актуальних проблем освіти, які є новими в педагогічній теорії та практиці.
  3. Стимулювати самоосвітню діяльність педагогічних кадрів і надавати своєчасну методичну допомогу кожному педагогу.
  4. Забезпечувати участь педагогічних працівників у колективних і групових формах методичної роботи.
  5. Активно впроваджувати в практику роботи методичної служби нестандартні, інноваційні форми роботи з педкадрами.
  6. Систематично підводити підсумки самоосвітньої роботи вчителів у вигляді співбесід, звітів на нарадах при директорові, засіданнях МК.
  7. Поповнювати бібліотечний фонд школи літературою з питань самоосвіти, новинками психолого-педагогічних видань.
  8. Заохочувати вчителів до вивчення педагогічного досвіду своїх колег, вчителів району, області, України.

Протокол педради тут.

Формування позитивного іміджу закладу в умовах сільської школи

«Формування позитивного іміджу закладу в умовах сільської школи» – тема педради, яка проходила 7 лютого 2019 року у формі «світове кафе».

Усі педагоги сіли за 3-ма столами. Визначили «господарів» столу: Бондар О. С., Черемху В. В., Базилевську Н. В, решта педагогів – «запрошені гості».

Висловлені ідеї записували. Через 10 хвилин «гості» переходили за інший стіл, а «господарі» розповідали новоприбулим про те, що обговорювала попередня група. Через 10 хвилин процедура повторилася. Так усі «гості» кафе ознайомилися з пропозиціями та ідеями своїх колег. Після цього відбулася презентація від кожного столика з подальшим обговоренням та узагальненням висвітлених ідей.

/Files/images/DSCN1945.JPG /Files/images/DSCN1948.JPG /Files/images/DSCN1950.JPG /Files/images/DSCN1958.JPG /Files/images/DSCN1960.JPG /Files/images/DSCN1961.JPG

Цікаво, до яких висновків прийшли? То пройдіть за посиланнями:
І група – «Компоненти та етапи формування позитивного іміджу навчального закладу в умовах сільської школи»;
ІІ група – «Соціальні та «особистісні» характеристики іміджу навчального закладу»;
ІІІ група – «Загальні ознаки професійного іміджу керівника навчального закладу».

Попрацювали - пора і відпочити. Психолог Павловська С. С. провела релакс.

/Files/images/DSCN1965.JPG /Files/images/DSCN1966.JPG /Files/images/DSCN1967.JPG /Files/images/DSCN1963.JPG

Сертифікація: за і проти

28 січня 2019 року відбулася педрада у формі бліц-інтерв’ю з теми «Сертифікація вчителів: за і проти».

Педагоги самостійно готували запитання, які ставили під час «інтерв’ю». Для проведення так званого «інтерв’ю» колектив поділився на «експертів» та «журналістів». «Експерти» – директор і заступник, «журналісти» – педагоги по черзі ставили запитання. Найголовніша вимога, яка ставилася до запитань – вони мають бути чіткі та лаконічні.

Питання, які ставилися педагогами були такі:

  • Що перевірятимуть на вчительському ЗНО: лише вміння викладати (знання методик, основ психології) чи й знання наукової дисципліни, яку викладає вчитель (математики, мови тощо). І це питання зовсім не другорядне.
  • За нашою інформацією, окрема робоча група, створена наказом МОН, уже працює над програмою учительського ЗНО, і скоро ми дізнаємося, чим завершилися дискусії про те, чи мусять учителі знати основи наук, і на якому рівні.Але, мабуть, жоден із пунктів Положення не обговорюється вчителями так бурхливо, як вимога зробитиелектронне портфоліо і додати до нього опис та «самооцінювання своєї педагогічної діяльності».Але чи хороший це варіант – знімати відео? Багато вчителів вважають, що ні. І не тому, що їм нічого показати. Для того, аби зняти якісне відео, вчитель змушений найняти оператора. Можливо, відеозапис доведеться ще й монтувати, – якщо учні, виконуючи завдання вчителя, кілька хвилин пишуть у зошитах, цю паузу треба буде вирізати. І згодом послуга з відеозйомки для сертифікації може перетворитися на бізнес, не менш прибутковий, ніж випускні фотоальбоми.
  • Є ще одна серйозна проблема, пов’язана з відеоуроком: у проекті Положення абсолютно справедливо зазначено, що вчитель має отримати дозвіл батьків учнів на відеозйомку і подальше публічне розміщення відзнятих матеріалів. Але це означає, що сертифікація вчителя залежить не тільки від його бажання, а й від згоди батьків.

/Files/images/DSCN1933.JPG

Виховання дітей та учнівської молоді
в умовах нових стандартів освіти

Відповідно до Річного плану роботи Старокорецького НВК на 2018-2019 навчальний рік, з метою реалізації завдань щодо національно-патріотичного виховання підростаючого покоління, у нашому закладі 01.11.2018 року пройшла педагогічна рада з теми «Виховання дітей та учнівської молоді в умовах нових стандартів освіти». Тема педради актуальна, оскільки державотворчі процеси, що відбуваються в Україні, зумовлюють необхідність вирішення проблеми виховання національно свідомих громадян, патріотів своєї Батьківщини, спадкоємців і продовжувачів національно-патріотичних традицій.

Педагоги обговорили питання формування національної свідомості учнів, розглянули планування індивідуально-психологічних особливостей та інтересів школярів, забезпечення індивідуальної та особистісної реалізації потенціалу кожного учня, що є одним із основних принципів діяльності закладу. Класний керівник Савчук В. М., вчитель географії Черемха В. В. поділилися досвідом роботи з даних питань. Вчителі Лисюк Н. М., Калюжна Л. М., вихователь дітей дошкільної групи Ничипорчук І. М. ознайомили колег з креативними підходами щодо виховання дітей та учнівської молоді в умовах нових стандартів освіти.

Змістовно пройшов звіт про роботу громадського інспектора з охорони дитинства Базилевської Н. В.

Педрада пройшла цікаво та плідно, кожний зміг взяти для себе щось важливе та корисне.

/Files/images/DSCN0429.JPG /Files/images/DSCN0431.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 274

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Сайт Старокорецького НВК

Україна, поштовий індекс 34708, Рівненська область, Корецький район, село Старий Корець, вулиця Зелена, будинок 2

Дата останньої зміни 08 Вересня 2021

Цей сайт безкоштовний!